Seminari: «La llengua de la plaça. L'espai públic, el mercat i la política lingüística»

Amb Toni Mollà, sociòleg i periodista
16 novembre 2018, 01:00
16 novembre 2018, 01:00

Facultat de Filologia

Edifici Josep Carner, aula 3.5

El proper divendres, 16 de novembre, el sociòleg de la llengua i periodista valencià Toni Mollà ens acompanyarà en la tercera sessió del curs 2018/2019 del Seminari de sociolingüística i política lingüística del CUSC (12h, aula 3.5, Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona).

Mollà ens hi presentarà l’últim llibre de temàtica sociolingüística que ha publicat: La llengua de la plaça. L’espai públic, el mercat i la política lingüísica (Alzira, Bromera, 2017). El seminari, emmarcat en els actes de celebració dels 20 anys del CUSC, és gratuït i obert al públic, i no cal inscripció per a participar-hi. Us animem a assistir-hi, pagarà la pena!

Organitzat pel CUSC-Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació, Universitat de Barcelona
Més informació: https://llenguasocietat.wordpress.com/2018/11/07/toni-molla-presenta-la-llengua-de-la-placa-al-seminari-del-cusc/