XII Workshop sobre la prosòdia del català

Data d'inici
06 juliol 2020, 02:00
Data de finalització
06 juliol 2020, 02:00

Facultat de Filologia i Comunicació UB, Sala de Professors

(Edifici Josep Carner, 5è pis)

El Workshop sobre la prosòdia del català (anteriorment Workshop sobre entonació del català i Cat_ToBI) arriba a la seva 12a edició. S'hi accepten propostes de comunicació sobre qualsevol aspecte suprasegmental de la llengua catalana des d'un punt de vista fonètic i fonològic. També s'hi accepten contribucions relacionades amb la recerca interdisciplinària sobre la prosòdia del català, incloent-hi la interfície entre prosòdia i pragmàtica, prosòdia i sintaxi, prosòdia i gestualitat, prosòdia i adquisició, entre altres.

El workshop és organitzat per una xarxa de grups de recerca de la Universitat de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, l’Institut Menorquí d’Estudis i la Universitat de les Illes Balears. La 12a edició del workshop es durà a terme a les instal·lacions de la UB el 6 de juliol de 2020. L'assistència és gratuïta, però és imprescindible inscriure's abans del 25 de juny fent servir aquest formulari.

Ponent convidada: María Jesús Machuca Ayuso (Universitat Autònoma de Barcelona), "L'accent: de la paraula al discurs"