Esteu aquí

XXXIII Congrés Internacional de la Sociedad Española para el Procesamiento del Lenguaje Natural (SEPLN 2017)

Data:
20/09/2017 a 22/09/2017
Lloc:

Facultat de Lletres de la Universitat de Múrcia

L'objectiu principal del congrés és oferir, tant a la comunitat científica com a les empreses del sector, un fòrum per presentar les darreres recerques i desenvolupaments en l'àmbit de treball del PLN. També es pretén mostrar les possibilitats reals d'aplicació i conèixer nous projectes R+D en aquest camp.

A més, com en anteriors edicions, es volen identificar les futures directrius de la recerca bàsica i de les aplicacions previstes pels professionals, amb la finalitat de contrastar-les amb les necessitats reals del mercat. Finalment, el congrés pretén ser un marc propici per introducir a altres persones interessades en aquesta àrea de coneixement.

Enllaç a la pàgina web