Convocatòria ordinària de 266 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona Primavera 2018

Ja ha sortit la convocatòria per a les beques d'assessorament lingüístic del curs que ve, que es pot consultar a https://seu.ub.edu/ajutsPublic/showPublicacion/49412.

Les beques convocades des dels Serveis Lingüístics per a l'assessorament són les següents:

• Set beques d'assessorament lingüístic de català, de 10 h setmanals (2018.4.SL.4).
  • Una beca d'assessorament lingüístic de castellà, de 15 h setmanals (2018.4.SL.5).
  • Una beca d'assessorament lingüístic d'anglès, de 15 h setmanals (2018.4.SL.6).

Els aspirants poden presentar les sol·licituds fins al 3 de maig. Les beques van adreçades a tots els estudiants de la UB (de grau, màster universitari, màster o postgrau propi i doctorat).
Aquestes beques són molt útils per als estudiants que vulguin adquirir coneixements lingüístics i tècnics aplicats al món professional de l'assessorament lingüístic.

A més, la convocatòria inclou beques de col·laboració amb altres unitats (Biblioteca, Servei d'Esports, Atenció a l'Estudiant...).