Els estudis de Lingüística General, al Menú Degustació de la Facultat de Filologia

La professora Mariona Taulé va fer la presentació dels estudis de Lingüística General a l'activitat "Facultat de Filologia: Menú degustació", celebrada dimecres 25 d'abril.

En aquesta activitat es van presentar els diversos graus que ofereix la Facultat de Filologia, i en cada sessió es va fer una breu presentació general i un professor o professora de cada grau va fer una xerrada sobre un tema relacionat amb el seu ensenyament.

En el nostre cas, la xerrada, titulada "La Lingüístca, la més humanística de les ciències, la més científica de les humanitats", la Mariona Taulé va parlar de la comunicació home-màquina.