Participació de Yuliang Sun als congressos "Tense, Aspect and Modality in L2 (TAML2)" i 36è Congrés Internacional d'AESLA

En Yuliang Sun, investigador predoctoral del departament, ha participat aquest mes d'abril en dos congressos internacionals, en els quals ha presentat sengles comunicacions.

Al congés "Tense, Aspect and Modality in L2 (TAML2)" de la Universitat de Leiden (Holanda) va presentar la comunicació "A story-writing based study about the acquisition of aspect in Spanish by Mandarin Chinese learners", escrita conjuntament amb la professores Mariona Taulé (Lingüística UB) i Lourdes Díaz (UPF). Podeu veure el reum de la comunicació en aquest enllaç.

Al 36è Congréso Internacional d'AESLA, «Lingüística aplicada y transferencia del conocimiento: empleabilidad, internacionalización y retos sociales», organitzat per la Universitat de Cadis, va presentar la comunicació "A comparative study of the acquisition of Spanish aspectual past tenses by Mandarin Chinese learners using guided and semi-guided written productions", també escrita conjuntament amb les professores Mariona Taulé i Lourdes Díaz. Per accedir al resum, segui aquest enllaç.