Nou manual d'introducció a la morfologia

El professor del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General Paolo Rosseano acaba de publicar Manual de morfologia general (Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona), una obra que permet familiaritzar-se amb els conceptes bàsics de la morfologia.

Aquest manual aborda la morfologia des de dues vessants: d'una banda, s'hi descriuen diversos fenòmens morfològics des d'una perspectiva descriptivista; i de l'altra, es contrasten exemples de diverses llengües del món des d'una perspectiva comparativista.

Gràcies al seu estil directe i senzill, aquesta obra és accessible tant als estudiants de Lingüística i de Filologia com a tothom que es vulgui iniciar en la morfologia pel seu compte.