Premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística

Amb l’objectiu de recordar i reconèixer la tasca de Jesús Tuson per donar a conèixer i fer respectar la diversitat lingüística del món, la Xarxa Vives d’Universitats i el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona han convocat la segona edició del premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística. La convocatòria s'adreça a professors i estudiants de les universitats de la Xarxa Vives.

Es poden presentar treballs (de fi de grau, de màster…), tesis, articles, llibres, capítols de llibre, etc. que tinguin com a tema la diversitat lingüística del món. El període de presentació de treballs finalitza el 31 de març de 2020. Bases de la convocatòria (també disponibles en aquest enllaç).