Sessió de maig del Seminari de Recerca Interdisciplinària en l'Àmbit Lingüístic (SeRIAL)

pòster serial
Durà a terme la xerrada Ona de Gibert
Data d'inici
21 maig 2026, 16:00
Data de finalització
21 maig 2026, 17:30
Lloc

Aula 2.2 de l'Edifici Josep Carner,

Facultat de Filologia i Comunicació de la UB

El proper dijous 21 de maig tindrà lloc la dissetena sessió del Seminari de Recerca Interdisciplinària en l'Àmbit Lingüístic. Ona de Gibert, de la Universitat de Helsinki, serà la ponent de l'edició de maig.

Hi presentarà "Tecnologies de la llengua per a la promoció i preervació de llengües no hegemòniques", que explora l'espai digital disponible en llengües no majoritàries. Així, explorarà com treballar cap a la sobirania digital i lingüística a partir del panorama actual, on poques llengües franques gloals dominen el panorama de les tecnologies del llenguatge.

La sessió serà a partir de les 16h de la tarda i tindrà lloc a l'aula 2.2 de l'Edifici Josep Carner. Per a més informació, vegeu el cartell de l'acte.