Homenatge a la professora M. Carme Junyent

Data de finalització
10 novembre 2023, 11:00

Edifici Històric, Aula Magna

Dos mesos després de la defunció de M. Carme Junyent, la Universitat de Barcelona retrà homenatge a la figura i el llegat de la professora de la Facultat de Filologia i Comunicació. L’acte, que ha estat organitzat conjuntament per la Universitat, la Facultat i el Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, tindrà lloc el divendres 10 de novembre a les 10:00 a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

L’homenatge estarà presidit pel rector, Joan Guàrdia, el degà de la Facultat de Filologia i Comunicació, Javier Velaza, i la directora del departament de Filologia Catalana i Lingüística General, Mariona Taulé. Durant la sessió es presentarà el llibre Molts camins per caminar. Una aproximació a les literatures africanes (Edicions UB, 2023), coeditat per M. Carme Junyent i Pere Comellas, també professor de la Facultat.

La trobada es tancarà amb una lectura de fragments de textos de M. Carme Junyent (articles de premsa, conferències o pròlegs). Les lectures aniran a càrrec de lingüistes dels grups GELA i GLiDi, i membres i alumnes del Departament.