Actualitat

A càrrec de la Dra Limor Raviv (Max Planck Institute for Psycholinguistics, Nijmegen)

18/06/2020
Lloc:

Degut a les actuals circumstàncies, la conferència tindrà lloc en línia.

Els detalls sobre com unir-se a la'cte es difondran quan s'apropi la data de la conferència, i estaran disponibles a la pàgina web del grup Cognitive Biology of Language (cbl.ub.edu) i al seu compte de Twitter (@cbl_bcn).

Ens complau anunciar la conferència de la Dra. Limor Raviv (Max Planck Institute for Psycholinguistics, Nijmegen), patrocinada pel Programa de Doctorat en Ciència Cognitiva i Llenguatge de la Universitat de Barcelona. El títol de la xerrada és Language and society: How social pressures shape grammatical structure.

L'acte tindrà lloc (en línia) dijous 18 de juny, a les 16.00.

Abstract:

Pràctiques externes per als estudiants de grau

23/04/2020 a 08/06/2020
Lloc:

Els estudiants dels graus de la Facultat de Filologia i Comunicació (excepte els del grau CIC) poden apuntar-se fins al 8 de juny a l'assignatura optativa "Pràctiques externes" de cara al curs 2020-2021.

Requisits:

• Ser alumne de l'ensenyament de grau al qual s'adscriu la plaça sol·licitada i, si és el cas, de l'itinerari requerit a la descripció de la plaça.
  • Haver superat un mínim de 120 crèdits de la titulació en el moment de realitzar la preinscripció.

Com ja sabeu, la UB organitza cada any la Festa de la Ciència. El GELA hi ha participat gairebé sempre amb activitats per donar a conèixer la diversitat lingüística. Enguany, que la festa ha de ser virtual, us hem preparat una activitat molt especial. Una Gimcana on aprendreu moltes coses de la diversitat lingüística i podreu emprar els vostres coneixements per anar millorant els resultats.

Ens complau molt anunciar que Venelin Kovatchev, investigador predoctoral i membre del grup CLiC, s'incorporarà properament com a becari de recerca postdoc a la Universitat de Birmingham, per treballar en processament del llenguatge natural i aprenentatge automàtic en l'àmbit de la psicologia.

Li desitgem molta sort en aquest nou repte de treball interdisciplinar.

El número 16:3 (2019) de la revista Spanish in Context està dedicat al tema Prosodic Issues in Language Contact Situations.

En aquest exemplar podeu trobar diversos articles dels membres del Laboratori de Fonètica. Consulteu l'índex de continguts d'aquest número clicant aquí.

Amb l’objectiu de recordar i reconèixer la tasca de Jesús Tuson per donar a conèixer i fer respectar la diversitat lingüística del món, la Xarxa Vives d’Universitats i el Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona han convocat la segona edició del premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística. La convocatòria s'adreça a professors i estudiants de les universitats de la Xarxa Vives.

11/03/2020

Edifici Josep Carner, aula 102

El proper dimecres 11 de març, el professor Josep Quer (UPF/LSC Lab) farà una xerrada sobre llengua.de signes.

Lloc: aula 1.2 (Edifici Josep Carner)

Horari: 18:30-20:30

02/03/2020

Edifici Josep carner, aula 1.2