Ajuts per a estudis o projectes fora de Catalunya de la Fundació Universitària Agustí Pedro i Pons

FUNDACIÓ UNIVERSITÀRIA AGUSTÍ PEDRO I PONS

CONVOCATÒRIA 2018
AJUTS PER A ESTUDIS O PROJECTES FORA DE CATALUNYA

Enllaç a la convocatòria

Tipus d’ajuts

Per a dur a terme estades fora de la Comunitat Autònoma de Catalunya, preferentment a l’estranger, per a la realització d’estudis de postgrau o treballs de recerca, així com estudis de màster d’ensenyaments artístics, música, composició i cant.

Cada aspirant ha de presentar la sol·licitud segons la seva titulació.

Poden sol·licitar un ajut

- Els llicenciats o graduats de la Universitat de Barcelona per les facultats següents:

• Biologia
  • Ciències
  • de la Terra
  • Educació,
  • per a estudis de Pedagogia
  • Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, estudis de Farmàcia i Nutrició Dietètica
  • Filologia
  • Filosofia
  • Física
  • Geografia i Història
  • Matemàtiques i Informàtica
  • Medicina i Ciències de la Salut, per a estudis de Medicina, Ciències Biomèdiques i Enginyeria Biomèdica
  • Psicologia
  • Química

- Els graduats pel Conservatori Municipal de Música de Barcelona
- Els graduats superiors pel Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona

L’edat màxima per sol·licitar l’ajut és de 40 anys.

Període d’estades

El període de començament de les estades haurà d’estar comprés entre l’1 d'agost de 2018 i el 31 de juliol de 2019(1).

Termini de presentació de sol·licituds

Del 9 de juliol al 31 d’octubre de 2018.