Avel·lí Flors, nou director de la revista Llengua i Dret

El Dr. Avel·lí Flors Mas, professor de sociolingüística de la Secció de Lingüística i secretari del Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona, ha pres el relleu a la Dra. Eva Pons en la direcció de la Revista de Llengua i Dret. Fins ara, l'Avel·lí Flors era el responsable de la secció de política lingüística i sociolingüística de la revista.

La Revista de Llengua i Dret és una revista científica en línia, de periodicitat semestral, amb prop de 40 anys d’antiguitat. Va ser fundada el 1983 per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i promou la recerca en els àmbits del llenguatge administratiu i jurídic, el dret lingüístic i la política lingüística i sociolingüística. Entre altres bases de dades, la Revista està indexada a l’Emerging Sources Citation Index (ESCI), a Scopus (Elsevier), compta amb el segell de qualitat 2021 de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i té la màxima qualificació en el sistema de classificació de revistes acadèmiques CARHUS Plus+ 2018.