Dos estudiants del Departament, premiats per la Societat Catalana de Sociolingüística

nous talents

Dimecres 25 d’octubre i dilluns 6 de novembre de 2023, a les 17:00, tindran lloc els actes de la desena edició dels «Nous talents en sociolingüística catalana», una iniciativa de la Societat Catalana de Sociolingüística (SOCS) que reconeix els treballs de fi de grau i de fi de màster d’excel·lència en les diferents línies de recerca en sociolingüística.

Enguany han estat premiats dos estudiants del Departament:

• Víctor Bargiela Zotes (Màster d'Estudis Avançats en Llengua i Literatura Catalanes UAB-UB), pel TFM «El comportament fonològic de la ròtica final dels infinitius en context d’enclisi en català», dirigit per Clàudia Pons i Esteve Valls (UIC).
  • Pau Bofill Amorós (Grau de Lingüística UB), pel TFG «La comunitat senegalesa a Catalunya: pràctiques i ideologies lingüístiques», dirigit per Pere Comellas (UB).

Tots dos presentaran el seu treball en l'acte que es celebrarà a l'Institut d'Estudis Catalans el dia 25 d'octubre.