Els estudiants de la UIB visiten el Laboratori de Fonètica

Presentació del Laboratori de Fonètica

El passat dijous 22 de desembre un grup d'estudiants de Filologia Hispànica de la Universitat de les Illes Balears van visitar el Laboratori de Fonètica acompanyats per la seva professora, la Dra. Assumpció Rost. Els van rebre els alumnes del grau de Lingüística de la Universitat de Barcelona que cursen enguany l'assignatura de Fonologia de Laboratori, una optativa de quart curs, la seva professora, la Dra. Wendy Elvira, i la directora del Laboratori, la Dra. Lourdes Romera.

Després de la benvinguda per part de la directora del Laboratori i d'un esmorzar conjunt, els alumnes de la UB van explicar als estudiants de la UIB la història del Laboratori. Van mostrar els diferents aparells històrics i van poder experimentar amb els instruments que permeten fer recerca en fonètica des del Laboratori, com els diferents micròfons, l'UTI (Ultrasound Tongue Imaging), la cambra anecoica o el nasòmetre.