La Col·lecció d'Instruments Científics del Laboratori de Fonètica s'incorpora al Museu Virtual de la UB

portada

La recent incorporació de la Col·lecció Instruments Científics del Laboratori de Fonètica Eugenio Martínez Celdrán a les col·leccions patrimonials de la Universitat de Barcelona incrementa la visibilitat del Laboratori i posa de relleu l’evolució històrica de la fonètica a través dels aparells emprats en l’estudi del so durant les darreres dècades. Entre els més de cinquanta aparells i instruments que formen part de la col·lecció es troben un espectrògraf analògic de 1968, que va ser el primer equip del Laboratori de Fonètica.

La col·lecció s'ha incorporat recentment al MVUB-Museu Virtual de la UB, forma part de la gran col·lecció Eines i Instruments Científics de la Universitat de Barcelona.

Enllaç a lal pàgina del Museu Virtual de la UB