La professora Wendy Elvira-García participa a la V Jornada Didáctica BrusELE

Sessió de la professora Wendy Elvira

La Wendy Elvira-García, professora de la Secció de Lingüística General, va oferir una conferència el darrer 10 de desembre a la V Jornada Didáctica BrusELE, celebrada a la Facultat de Lletres, traducció i comunicació de la Universitat Lliure de Brussel·les. L'acte estava organitzat per Uitgeverij Talenland i la Universitat Lliure de Brussel·les, en col·laboració amb l'Institut Cervantes i la Conselleria del Ministeri d'Educació i Formació Professional i de les Ambaixades d'Espanya a Bèlgica, Països Baixos i Luxemburg.

La Dra. Elvira va tractar la qüestió de la fluïdesa com a un dels objectius a llarg termini de l'aprenentatge de qualsevol llengua. Per tal d'aconseguir-la, sovint es fa referència a una bona base de vocabulari (accés al lèxic) o un bon domini de la gramàtica. No obstant, sovint s'oblida que els factors que més poden contribuir a una sensació de fluïdesa (fins i tot amb un nivell baix de llengua) són la pronunciació i la prosòdia. Durant la sessió, la professora Wendy Elvira va parlar sobre com es pot millorar la fluïdesa a partir de trucs i estratègies especialment adaptades per als parlants de neerlandès i francès.