Congrés sobre la Participació juvenil en llengües minoritàries i regionals

11 març 2022, 01:00
12 març 2022, 01:00

Virtual

La Facultat d'Estudis irlandesos, cèltics i folclore de l'An Coláiste Ollscole, Baile Átha Cliath (University College Dublin) organitza entre l'11 i el 12 de març un congrés sobre la participació dels joves en la preservació de les llengües minorizades i regionals. Hi participaran l'Avel·lí Flors Mas i l'Alba Milà, professors de la secció de Lingüística General, així com també la Mariona Massaguer, del Centre de Recerca en Sociolingüística i Comunicació de la Universitat de Barcelona.

El congrés pretén reunir acadèmics de diverses procedències lingüístiques i disciplines per debatre sobre les formes en què els joves participen en les llengües minoritàries i regionals, ja sigui mitjançant activitats estructurades ideades per adults o mitjançant iniciatives dirigides per joves. Les llengües oficials del congrés són l'irlandès, el gal·lès, el català i l'anglès.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.