Curs d'Anàlisi de dades qualitatives amb ATLAS.ti

atlas.ti
21 juny 2023, 09:00
22 juny 2023, 12:00

Aula 4.4, Edifici Josep Carner

El Servei de Tecnologia Lingüística (STeL) de la Universitat de Barcelona ofereix un curs d'introducció a l'anàlisi de dades qualitatives utilitzant el programa ATLAS.ti els dies 21 i 22 de juny de 2023 de 9 a 12h. Durant les sis hores de durada del curs, els participants aprendran les etapes fonamentals de l'anàlisi de dades qualitatives, des de la recollida de dades fins a l'obtenció de conclusions significatives a través del desenvolupament d'un cas pràctic.

El curs serà impartit pel professor Juan-José Boté, docent a la Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals de la UB. La seva recerca està al voltant de la gestió de dades de recerca i la perspectiva de gènere. Ha participat en diferents projectes com Times when there is no alternative (DECriS) o Information Literacy Online (ILO) amb l'anàlisi de dades qualitatives.

El curs té una durada de 6 hores i un preu de 30€. Les places són limitades, us podeu preinscriure en aquest formulari. Podeu demanar més informació escrivint a montsenofre@ub.edu.