La professora Carme Junyent imparteix la conferència «Llengua i identitat»

22 novembre 2018, 01:00
22 novembre 2018, 01:00

Aula Magna de l'Edifici Històric

Universitat de Barcelona

La professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona Carme Junyent impartirà la conferència «Llengua i identitat» en el quart dels #DebatsUB: Catalunya i Espanya, que tindrà lloc el dijous 22 de novembre a les 18.30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric. A continuació, s’iniciarà una taula rodona amb el professor Albert Branchadell, de la Universitat Autònoma de Barcelona, la professora Maria Teresa Cabré i Castellví, de la Universitat Pompeu Fabra, i el professor Francesc Xavier Vila, de la Universitat de Barcelona. Conduirà l’acte el periodista de La Vanguardia i responsable del llibre d’estil del diari, Magí Camps. En l'acte, que es podrà seguir en directe pel canal de Youtube de la UB i per Facebook, també hi intervindrà la vicerectora d’Igualtat i Acció Social, Maite Vilalta.