Seminari «Tecnologies del text i de la parla»

seminari
17 juliol 2023, 10:30
18 juliol 2023, 13:30

Aula 4.4., Edifici Josep Carner de la Facultat de Filologia i Comunicació UB

El Servei de Tecnologia Lingüística (STeL) organitza el seminari «Tecnologies del text i de la parla», que se celebrarà a la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona els dies 17 i 18 de juliol, de 10.30 a 13.30h.

L'objectiu d'aquest seminari és mostrar algunes de les aplicacions tecnològiques actuals que involucren els nostres dos canals de comunicació principals: el text i la parla. A través del llenguatge de programació Python i els seus recursos, es veuran les eines i models que hi ha a l'abast: des de classificadors binaris fins a traductors automàtics o generadors de parla.

El curs serà impartit per Àlex Peiró, enginyer de telecomunicacions especialitzat en tractament de senyals i aprenentatge automàtic. S'ha dedicat durant anys al món de la recerca acadèmica, i ha participat en diferents projectes d'investigació fins arribar al camp de la síntesi de veu i el deep learning.

Podeu trobar-ne més informació al web de l'STeL.