Trobada de benvinguda al CCiL 2022

29 setembre 2022, 02:00
29 setembre 2022, 02:00

Sala Jane Addams de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona

La trobada de benvinguda al Màster de Ciència Cognitiva i Llenguatge se celebrarà de forma presencial el divendres 29 de setembre a les 10h a la sala Jane Addams de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona.

La sessió consistirà en dues parts: la conferència anual i discussió i una sessió d'orientació per als nous estudiants del màster. Tots els estudiants de doctorat, màster, professors i membres de la facultat estan convidats a assistir a la conferència i la sessió d'orientació.

El conferenciant d'enguany serà Ramon Ferrer-i-Cancho, professor d'enginyeria informàtica de la Universitat Politècnica de Catalunya especialitzat en el llenguatge. Està interessat en el llenguatge humà, la comunicació animal i d'altres sistemes biològics. La part principal de la seva recerca s'orienta als patrons estadístics, especialment a les "lleis lingüístiques". Com a lingüista que treballa en el camp de la informàtica, oferirà una perspectiva diferent al que és el llenguatge i sobre com pot ser estudiat.

Més informació en aquest enllaç.