Webinar de Manuel Montes sobre la detecció de la depressió a les xarxes socials

30 març 2021, 02:00
30 març 2021, 02:00

Virtual, a https://meet.google.com/ntc-zhow-kcu

El proper dimarts 30 de març a les 17h Manuel Montes y Gómez oferirà la conferència "In search of emotional traces: detection of depression through social media" de forma virtual en aquest enllaç.

Internet és testimoni d'una gran quantitat d'activitats de la gent a moltes xarxes socials diferents. Ens permeten compartir informació amb molta facilitat i, amb ella, ens ofereixen innombrables noves oportunitats d'intel·ligència empresarial, personalització i control de la salut. Aquesta conferència pretén reprendre part del treball que s'ha desenvolupat en els dos anys anteriors per detectar usuaris de xarxes sociales que pateixen depressió.

Particularment, presenta tres mètodes d'aprenentatge automàtic basats en l'anàlisi d'emocions. La xerrada conclourà amb una breu visió general del treball en curs en aquesta tasca, considerant l'aplicació de tècniques de deep learning el desenvolupament de solucions entre idiomes.

Manuel Montes és professor a l'Instituto Nacional de Astrofísica, Óptica y Electrónica de Mèxic. La seva recerca se centra en el processament automàtic de text. Els més de 250 escrits l'han fet esdevenir membre de la Academia Mexicana de Ciencias. També ha estat professor visitant a la Universitat Politècnica de València i a la Universitat d'Alabama.