Xerrada sobre el Project ANGEL: Tecnologia per protegir els adolescents del discurs d'odi i el masclisme

A càrrec de Vasudeva Varma
Data d'inici
21 desembre 2020, 01:00
Data de finalització
21 desembre 2020, 01:00

En línia

Vasudeva Varma (International Institute of Information Technology, Hyderabad, India) oferirà una xerrada en línia sobre el Project ANGEL, una iniciativa per utilitzar la tecnologia, especialment el machine learning per millorar el benestar dels adolescents. Es pretén desenvolupar una tecnologia cohesionada que aplegui investigacions multidisciplinàries per ajudar els adolescents d'una manera empàtica i proactiva.

En aquesta xerrada se centraran en un nou marc neuronal per classificar el sexisme i la misogínia que pot combinar representacions textuals obtinguts mitjançant models com el BERT amb incrustacions lingüístiques de paraules, tot utilitzant una arquitectura flexible que inclou components recurrents i convolucionals.

La xerrada serà el dilluns 21 de desembre a les 11 del matí i s'organitza des de la Universitat Politècnica de València en el marc del projecte MISMIS, sobre Misinformation i Miscommunication. S'hi pot accedir mitjançant aquest enllaç.