Curs d'extensió universitària UB d'introducció al cinema basc

La Universitat de Barcelona i l'Institut Etxepare ofereixen un curs d'extensió universitària d'introducció al cinema basc amb el títol Vivim un boom del cinema en euskara?

Durant 8 sessions es descobrirà la història del cinema en basc des dels seus inicis, amb pel·lícules com Ama Lur (1968), de Nestor Basterretxea i Fernando Larruquert, fins a temàtiques més concretes con el tractament del conflicte basc, la dona o l'euskara en conflicte. Les sessions es faran del 18 d'octubre al 15 de novembre: els dimarts de 9.30 a 11h i els dijous de 10 a 12h a l'aula 5.21 de l'edifici Josep Carner.

Els interessats poden matricular-se a la Secretaria de la Facultat de Filologia i Comunicació. El curs té dos crèdits i el preu és de 25€ per crèdit, amb un 50% de reducció en el preu si s'acredita l'assistència al curs. Si hi esteu interessats o voleu més informació, podeu adreçar-vos a la professora de la Secció de Lingüística General, la Dra. Andrea Sanz, al correu electrònic andreasanz@ub.edu.