Oberta una nova convocatòria del premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística

El premi Jesús Tuson promou la recerca i la transferència de coneixement del patrimoni lingüístic de la humanitat. Jesús Tuson (1939-2017) va ser catedràtic de lingüística general a la Universitat de Barcelona. A més de la seva tasca docent, va crear una àmplia obra assagística que ha estat fonamental per conèixer i reconèixer el valor de la diversitat lingüística.

Amb l'objectiu de recordar i reconèixer la tasca de Jesús Tuson per donar a conèixer i fer respectar la diversitat lingüística del món, el Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona, la Xarxa Vives d'Universitats i Òmnium Cultural convoquen el premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística. El premi és obert a professors i alumnes de les universitats de la Xarxa Vives i s'hi poden presentar treballs (de fi de grau, de màster...), tesis, articles, llibres, capítols de llibre, etc. que tinguin com a tema la diversitat lingüística del món. El termini de lliurament és el 31 de març de 2021.

Més informació en aquesta pàgina web.