Convocatòria de set beques de doctorat en lingüística a les universitats de Verona i Bolzano

Bolzano

La Universitat de Verona i la Universitat Lliure de Bozen-Bolzano han obert actualment 7 places dins del seu programa de doctorat conjunt en Lingüística. Els candidats seleccionats rebran una beca de 3 anys i han de comprometre's a dur a terme una recerca científica i independent i original i participar en activitats de formació locals, nacionals i internacionals per desenvolupar el seu potencial. Degut a l'ambient multilingüe del programa, s'encoratja la sol·licitud d'estudiants internacionals amb bon domini de l'anglès i, com a mínim, una segona llengua (italià o alemany).

Les sol·licituds es poden pujar a partir del 12 d'abril de 2023. Només es permeten les sol·licituds en línia a través de l'aplicatiu de la universitat, podreu trobar-ne més informació aquí. El procediment de selecció implica l'avaluació del treball final de màster dels candidats, el seu projecte de recerca i una entrevista en línia.

Una de les beques està reservada per a un projecte de doctorat dedicat a la realització d'un projecte en el context de la cooperació amb la Universitat de Marburg. Per a aquest projecte es requereix un bon coneixement de l'alemany. Per obtenir més detalls, consulteu aquest enllaç. Els candidats interessats en aquesta beca han d'indicar la seva preferència en el formulari de sol·licitud.

Una segona beca està reservada per a un projecte de doctorat dedicat a la realització d'un projecte en el context de les "Humanitats inclusives". El projecte desenvoluparà recerca lingüística sobre temes d'inclusió i diversitat, entesos com a altredat, marginalitat i discapacitat. Els candidats interessats en aquesta beca han d'indicar la seva preferència en el formulari de sol·licitud.

Una tercera beca està reservada per a un projecte de doctorat dedicat a l'edició de textos ladins del segle XIX. Per a aquest projecte es requereix un bon coneixement del ladí. Per obtenir més detalls, consulteu aquest enllaç. Els candidats interessats en aquesta beca han d'indicar la seva preferència en el formulari de sol·licitud.

Per a més informació sobre els àmbits de recerca i els professionals involucrats en el programa, podeu consultar aquest enllaç. Per a informació general relacionada amb el programa de doctorat en Lingüística podeu contactar amb Stefan Rabanus (stefan.rabanus@univr.it).