Convocats els Premis a millor article derivat d'una tesi doctoral i de transferència de coneixement de la Universitat de Barcelona

TesiDoctoral

El Consell Social de la Universitat de Barcelona convoca la XIX edició dels Premis al millor article derivat d'una tesi doctoral llegida a la UB entre els anys 2018 i 2022. Hi ha dues categories: Premi José Manuel Blecua, en l'àmbit d'Humanitats i Ciències Socials, i Premi Ramon Margalef, en l'àmbit de Ciències Experimentals i de la Salut, ambdós dotats amb 5.000 €. Si sou doctorands de la UB, podeu trobar més informació sobre els premis en aquest enllaç.

També s'ha obert la convocatòria de la XVI edició dels premis Antoni Caparrós, coorganitzada amb la Fundació Bosch i Gimpera, per reconèixer el millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació, i Senén Vilaró, per reconèixer la creació d'una empresa innovadora, ambdós dotats amb 5.000€. Trobareu la informació en aquest enllaç.