El Laboratori de Fonètica participa al IX Congrés Internacional de Fonètica Experimental a Vigo

CIFE - Wendy i Georgina

La 9a edició del Congrés Internacional de Fonètica Experimental (IX CIFE) ha reunit més de 120 investigadors a la Facultade de Filoloxía e Traducción de la Universidade de Vigo entre el 21 i 23 de juny de 2023. Aquesta edició ha estat dedicada a la memòria d'Ana Maria Fernández Planas, investigadora de la Universitat de Barcelona i tècnica del Laboratori de Fonètica.

En aquesta edició hi han participat diversos membres del Laboratori de Fonètica de la Universitat de Barcelona i professors del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General. El IX CIFE ha comptat amb comunicacions de Wendy Elvira-García, Joan Borràs Comes, Josefina Carrera-Sabaté, Maria Rosa Lloret, Jesús Bach-Marquès, Georgina Bargalló, Víctor Bargiela i els investigadors externs del Laboratori Juan María Garrido Almiñana (UNED), Paolo Roseano (UNED) i Assumpció Rost Bagudanch (UIB).

Durant aquesta edició del CIFE també s'ha celebrat un emotiu homenatge a Ana Maria Fernández Planas.