Emotiu homenatge a la professora M. Carme Junyent

portada

Aquest divendres 10 de novembre, dos mesos després de la seva mort, ha tingut lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric, plena de gom a gom, un sentit homenatge a la professora de la Facultat de Filologia i Comunicació Carme Junyent. Presidit pel rector, Joan Guàrdia, hi han participat el degà de la Facultat de Filologia i Comunicació, Javier Velaza; la directora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, Mariona Taulé, i el professor de la mateixa facultat Pere Comellas, que ha presentat el llibre Molts camins per caminar, l’última obra que Junyent i ell mateix van coeditar.

La trobada també ha inclòs una lectura de fragments de textos de l’autora a càrrec de col·legues i alumnes seus. Més d’una vintena de professors de la Facultat de Filologia i Comunicació, joves investigadors i alumnes han llegit fragments significats de l’obra de Carme Junyent, que mostraven els eixos que caracteritzen la seva obra: la diversitat lingüística, la defensa del català i la lluita contra l’anomenat llenguatge inclusiu.

Podeu llegir la notícia completa a la web de la UB.