La secció de Lingüística General participa en la X Festa de la Ciència de la UB

portada

La Festa de la Ciència és un esdeveniment en què la Universitat de Barcelona obre les portes a la ciutadania per fer accessible, d’una manera innovadora i engrescadora, la recerca que duu a terme. La vàlua d’aquesta activitat es fonamenta en el rigor científic de la proposta, ja que són els grups de recerca mateixos els que proposen i elaboren, en col·laboració amb la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+I) de la institució, els tallers que s’hi fan.

El divendres 10 de maig, de 9 a 14 h, la Festa de la Ciència oferirà una programació especialment pensada per als centres educatius, amb tallers, demostracions o activitats experimentals, entre d’altres, dissenyades i dirigides pels investigadors i investigadores de la Universitat de Barcelona.

Enguany la secció de Lingüística General hi estarà representada amb el grup de recerca CLiC, Centre de Llenguatge i Comunicació, amb el taller Vine a parlar amb una màquina!, el Grup de Llengües Amenaçades (GELA), el Grup de Lingüistes per la Diversitat (GLiDI) i la professora Itziar Aduriz, amb el taller La diversitat lingüística a la nostra vida i el Laboratori de Fonètica amb dos tallers: Fonètica forense i Què passa dins de la boca quan parlem?