Seminari "Machine learning that powers Amazon Alexa"

AmazonEchoDot
Data d'inici
16 març 2023, 09:00
Data de finalització
08 març 2023, 11:00

Sala Gabriel Oliver, Edifici Josep Carner (planta -1)

Antonio Bonafonte, Guillermo Cambara Ruiz i Elena Sokolova, investigadors d'Amazon Barcelona especialitzats en machine learning, oferiran una conferència sobre el funcionament d'Alexa, l'assistent de veu d'Amazon. La conferència, organitzada pel Centre de Computació i Llenguatge de la Universitat de Barcelona, se celebrarà el 16 de març a les 9h a la Sala Gabriel Oliver de l'Edifici Josep Carner. Tractarà com s'aplica el machine learning en un entorn industrial. Ensenyaran com funciona Alexa i quins algorismes de machine learning permeten que obtingui respostes en menys d'un segon. També explicaran les oportunitats laborals d'Amazon per a estudiants i el procés de contractació per a estades de recerca i pràctiques.

La sessió també es podrà seguir en línia a través de Zoom (podeu demanar l'enllaç a la professora Mireia Farrús, mfarrus@ub.edu).