Jornada sobre joves i revitalització de llengües a la península Ibèrica

18 març 2022, 01:00
18 març 2022, 01:00

Aula Joan Maragall, Facultat de Filosofia i Comunicació

El proper divendres 18 de març, el Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades (GELA) de la Universitat de Barcelona celebrarà una jornada sota el títol Joves i revitalització de llengües a la península Ibèrica. La jornada començarà a les 9.45 a l'Aula Joan Maragall amb la presentació per M. Carme Junyent i anirà seguida d'una ponència inaugural de Miroslav Vales sobre el projecte de documentació i descripció d'A Fala (Extremadura), presentada per Pere Comellas. A les 11, Jean Pierre Almenara presentarà una conferència en línia sota el títol En defensa de les nostres parles. A partir de les 11.45h tindrà lloc una taula rodona presentada per Mònica Barrieras amb Jorge Pueyo (aragonès), Joan Carabias (aranès), Xaime Martínez (asturià), Aníbal Martín (extremeny) i DJ Joangi (català).

Podeu consultar el programa sencer aquí.