Nova edició del premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística

Jesús Tuson

El Grup d'Estudis de Llengües Amenaçades (GELA) de la Universitat de Barcelona, la Xarxa Vives d'Universitats i Òmnium Cultural convoquen una nova edició del premi Jesús Tuson sobre diversitat lingüística.

La convocatòria s'adreça a professors i estudiants de les universitats de la Xarxa Vives d'Universitats i, també, de les universitats estrangeres vinculades a la Xarxa Universitària d'Estudis Catalans a l'Exterior de l'Institut Ramon Llull. Es poden presentar treballs de fi de grau o de fi de màster, tesis doctorals, llibres, capítols de llibre, articles en revistes científiques o articles d'alta divulgació que tinguin com a tema la diversitat lingüística del món.

El període de presentació de treballs finalitza el 31 de març de 2023. Podeu consultar més informació en aquest enllaç.