Participació del grup de recerca CLiC al XL Congrés de la SEPLN

Membres del CLiC a l'IberLEF

Representants del grup de recerca CLiC, Centre de Llenguatge i Computació, van participar ahir a l'Iberian Languages Evaluation Forum, la primera jornada del XL Congrés Internacional de la Sociedad Española para el Procesamiento del Lenguaje Natural (SEPLN), que té lloc del 24 al 27 de setembre a Valladolid.

L'equip del CLiC va presentar ahir la tasca "DETESTS-Dis: DETEction and classification of racial STereotypes in Spanish - Learning with Disagreement" elaborada pels investigadors de la Universitat de Barcelona Wolfgang S. Schmeisser-Nieto, Pol Pastells, Alejandro Ariza-Casabona, Mireia Farrús i Mariona Taulé, en col·laboració amb Simona Frenda (Universitat de Torí) i Paolo Rosso (Universitat Politècnica de València).

DETESTS-Dis detecta i classifica esterotips racials en textos en castellà extrets de les xarxes socials i comentaris de notícies digitals. Per a més informació, en podeu consultar la pàgina web en aquest enllaç i l'article publicat a la revista de la SePLN fent clic aquí.

Avui, en la segona jornada de l'esdeveniment, els representants de l'equip, Mariona Taulé, Pol Pastells i Alejandro Ariza-Casabona, presentaran el pòster "Context-Aware Stereotype Detection: Conversational Thread Analysis on BERT-Based Models". Podeu consultar-ne l'article complet aquí.